fredag 10 januari 2014

Detta blir en bra helg

Så va vi på väg.känner mig glad ända in i själen.denna helg kommer bli en riktig energi boost för mitt inre saknar min familj så de gör ont i bland har inte träffat dom på ett halvår de är de här som är baksidan med att ha sin familj långt bort man kan inte riktigt träffa dom när man vill. I morgon ska vi överraska Fredrik o han har ingen aning :-) kommer bli så kul o se hans min Hehe. O min lilla pärla Vickan får ja träffa redan i kväll han kommer till mamma o hälsar på när vi kommit fram <3. Honom saknar ja lite extra vi hade ju honom boende hos oss en period då han behövde komma i fas med livet o nu går de bra för honom han jobbar o står i o trivs med livet o de glädjer mig. Ja nu e de nära bara nån timme kvar tjoho
Vi har de bra vi här bak i bilen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar